Regulamin Hotelu

Przyjazd 12 09- 2024
Wyjazd 13 09- 2024

§ 1 PRZEDMIOT REGULAMINU

• Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Hotel. Regulamin jest integralną częścią umowy, na skutek której dochodzi do wynajęcia pokoju w Hotelu oraz korzystania z usług Hotelu. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu i obowiązuje wszystkie osoby przebywające na jego terenie. Decydując się na korzystanie z usług Hotelu, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

§ 2 DOBA HOTELOWA

• Pokój hotelowy jest wynajmowany na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11.00 dnia następnego.

• Gość hotelowy powinien określić czas pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

• Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji hotelowej do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu w przypadku niedokonania wcześniejszej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt lub rażącego naruszenia Regulaminu Hotelu.

• Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i podlega opłacie według ceny dnia, a w przypadku, gdy Hotel nie posiada wolnych miejsc, rzeczy pozostawione w pokoju zostają komisyjnie zdeponowane pod nieobecność Gościa.

§ 3 REZERWACJA I MELDUNEK

• Podstawą do zameldowania Gościa w Hotelu jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.

• Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

• Recepcja każdorazowo wydaje kartę klucz po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość zarejestrowanego Gościa. Ze względów bezpieczeństwa Gość powinien niezwłocznie poinformować Recepcję o zagubieniu karty / klucza do pokoju.

• Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7-22. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie dodatkowych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według stawek cennika Hotelu.

• Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną który znacząco łamie zasady bezpieczeństwa oraz procedury sanitarne Hotelu lub który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelu. Hotel ma prawo do skrócenia pobytu Gościa nieprzestrzegającego Regulaminu, który działa na szkodę Hotelu i zakłóca pobyt innych Gości.

• Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt oraz dodatkowej kwoty na ewentualne wydatki w ramach kredytu hotelowego. Opłata za pobyt pobierana jest z góry, chyba że umowy stanowią inaczej.

• Gość ponosi pełną odpowiedzialność za uregulowanie wszelkich płatności wynikających z pobytu. Jednocześnie Gość upoważnia Hotel do obciążenia swojej karty kredytowej/debetowej za wykorzystane a nieopłacone usługi hotelowe.

• Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w przypadku opóźnienia w uregulowaniu płatności za pobyt lub nieuregulowaniu należności za świadczone usługi dodatkowe.

• W przypadku rezygnacji Gościa z opłaconego pobytu w trakcie jego trwania, obiekt nie zwraca opłaty za pozostałe doby hotelowe.

§ 4 USŁUGI

• Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie uwag pracownikom Recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.

• Hotel obowiązany jest zapewnić Gościom:

- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościach,

- profesjonalną obsługę w zakresie świadczonych usług,

- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w Jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

• Na życzenie Hotel świadczy usługi:

- przechowywania bagażu, Hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego,

- budzenia o określonej godzinie,

- zamawianie taksówek.

§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

• Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 k.c. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu. Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie powyższych przedmiotów, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo, jeśli w stosunku do wielkości lub standardu Hotelu mają zbyt dużą wartość (przekraczająca 50 tys. złotych) a także zajmują zbyt dużo miejsca.

• Hotel dysponuje parkingiem. Korzystanie z parkingu hotelowego jest płatne. W przypadku pozostawionego na nim samochodu mają zastosowanie przepisy regulaminu parkingu. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.

• W Hotelu znajduje się monitoring wizyjny, który zapewnia bezpieczeństwo Gości i pracowników.

§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

• Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się pod stałą opieką rodziców/opiekunów. Osoby nieletnie nie mogą meldować się w Hotelu bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej lub opiekuna prawnego.

• Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

• Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z Jego winy, osób będących pod Jego opieką (w szczególności dzieci) lub odwiedzających Go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej/debetowej Gościa za wyrządzone szkody także po Jego wyjeździe. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

• Gość zobowiązany jest do używania pokoju hotelowego oraz sprzętów w pokoju i całym Hotelu zgodnie z ich przeznaczeniem. Niezgodne jest dokonywanie zmian w pokojach hotelowych i wyposażeniu, które naruszają funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

• Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien upewnić się, że drzwi wejściowe oraz okna są zamknięte oraz ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło oraz zakręcić krany.

• Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych: świec, grzałek i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek oraz zasilaczy komputerowych.

• W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

• Ze względów sanitarno-epidemiologicznych gastronomia hotelowa nie przechowuje żywności Gości a pracownicy Hotelu nie wydają Gościom leków.

• W przypadku nieuzasadnionego uruchomienia alarmu przeciwpożarowego, np. poprzez zbicie szybki alarmowej ROP, skutkującego przyjazdem zastępów straży pożarnej, osoba odpowiedzialna pokrywa wszystkie koszty akcji z tym związanej. Dotyczy to także wysokości mandatu wystawionego przez dowódcę jednostki straży pożarnej, przybyłej do Hotelu na skutek czynności sprowokowanych przez Gościa.

§ 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

• Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez Gościa będą odesłane na Jego prośbę i koszt, na wskazany adres po upewnieniu się co do osoby właściciela. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa przedmioty pozostawione przez 3 miesiące, a po upływie tego okresu przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego. Hotel nie przechowuje pozostawionych artykułów spożywczych i leków – będą poddawane natychmiastowej utylizacji.

§ 8 CISZA NOCNA

• W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie może zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.

• Hotel zastrzega sobie możliwość organizowania imprez okolicznościowych, które odbywać się będą również w porze nocnej.

§ 9 POSTANOWIENIA DODATKOWE

• Hotel dopuszcza pobyt zwierząt w wybranych pokojach hotelowych. Obowiązuje opłata dobowa zgodna z cennikiem. Nie zezwala się na wejście zwierząt do restauracji, pokoju zabaw, sali fitness, strefy basenowej oraz SPA. Za wszelkie zniszczenia, zabrudzenia spowodowane przez czworonożnego przyjaciela odpowiedzialność ponosi właściciel. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu.

• W pokoju hotelowym oraz na terenie Hotelu, obowiązuje całkowity zakaz palenia. Złamanie zakazu palenia papierosów, e-papierosów i innych wyrobów tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 1000 PLN. Palenie jest dozwolone tylko w wyznaczonych miejscach na zewnątrz budynku.

• Na terenie Hotelu, z wyłączeniem pokoi, można spożywać alkohol zakupiony wyłącznie w hotelowej restauracji i barze.

• Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

• Gość zobowiązuje się, że w ramach korzystania z usługi internetowej w publicznych sieciach transmisji danych nie będzie naruszał obowiązujących przepisów prawa, w szczególności naruszał cudzych dóbr osobistych, praw autorskich i propagował treści niedozwolonych prawem. Gość zobowiązany jest w szczególności do:

- korzystania z usługi internetowej zgodnie z jej przeznaczeniem,

- niepodejmowania żadnych działań mogących zaburzyć poprawne funkcjonowanie infrastruktury obiektu, a także działań mających negatywne konsekwencje dla innych użytkowników sieci telekomunikacyjnych,

- zapewnienia, by korzystanie z usługi przez Gościa nie ograniczało możliwości Hotelu do dostarczania usługi lub monitorowania sieci i jej elementów.

• Wszelkie inne kwestie regulują wewnętrzne procedury Hotelu.

• W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień niniejszego Regulaminu, Hotel ma prawo rozwiązać umowę przed upływem czasu na jaki została zawarta. Gość zobowiązany jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Hotelu.

Pokaż na mapie